Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Komarów-Osada

Budowa i przebudowa niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Kraczew

Data ogłoszenia
2021-07-27
Termin składania ofert
2021-08-11 10:00
Treść

Komarów-Osada, 27.07.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Budowa i przebudowa niekomercyjnej infrastruktury

turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Kraczew

(postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą rozeznania rynku określoną w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020

 

  1. Zamawiający

Gmina Komarów-Osada, ul. Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa i przebudowa niekomercyjnej infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Kraczew.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz przedmiar robót i dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego

Kod CPV:

45000000-7 – roboty budowlane

45211320-8 - roboty budowlane w zakresie altan

III. Termin i inne warunki realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: maks. 100 dni od dnia podpisania Umowy.

  1. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału.

  1. Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach
  2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty).
  3. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt:

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za dane kryterium

Cena brutto wykonania zamówienia (C)

60 %

60 punktów

Wydłużenie okresu gwarancji (G)

20%

20 punktów

Termin realizacji (T)

20%

20 punktów

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
  2. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = Pi(C)+ Pi(G) )+ Pi(T) gdzie:

Lp

Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie

Pi (C)

Ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium –
„Cena brutto wykonania zamówienia”

Pi (G)

Ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium –
„Wydłużenie okresu gwarancji”

Pi (T)

Ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium –
„Termin realizacji”

  1. Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasad:
  2. Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”: Wykonawca, którego oferta nie została odrzucona i oferujący najniższą cenę uzyska maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla oceny części składowej kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”. Pozostali oferenci będą oceniani proporcjonalnie, w odniesieniu do najtańszej złożonej oferty, zgodnie z poniższym wzorem, przy czym wyliczenie

Pi(C) = Cmin/Ci X 60 gdzie:

Pi(C) I

liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium – cena brutto wykonania
zamówienia

Cmin

Najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

Ci

Cena oferty badanej

  1. Zasady oceny ofert wg kryterium – „Wydłużenie okresu gwarancji”.

„Okres udzielonej gwarancji” (G)

Max.

Liczba

punktów

Zamawiający będzie oceniał wydłużenie okresu udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony bez zastrzeżeń, w następujący sposób:

Wykonawca otrzyma 20 pkt – w przypadku udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru;

Wykonawca otrzyma 10 pkt – w przypadku udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru;

Wykonawca otrzyma 0 pkt – w przypadku udzielenia wymaganej przez Zamawiającego gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

20

Uwaga: W przypadku, kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w kryterium oceny „Okres udzielonej gwarancji” Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru, a w kryterium oceny otrzyma 0 pkt.

  1. Zasady oceny ofert wg kryterium – „Termin realizacji”.

„Termin realizacji” (T)

Max.

Liczba

punktów

Zamawiający będzie oceniał skrócenie terminu realizacji na przedmiot zamówienia liczony od dnia zawarcia umowu, w następujący sposób:

Wykonawca otrzyma 20 pkt – w przypadku realizacji przedmiotu umowy w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;

Wykonawca otrzyma 10 pkt – w przypadku realizacji przedmiotu umowy w terminie od 31 do 60 dni od dnia podpisania umowy;

Wykonawca otrzyma 0 pkt – w przypadku realizacji przedmiotu umowy w terminie od 61 do 100 dni od dnia podpisania umowy.

20

Uwaga: W przypadku, kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z kwadratów lub zaznaczy więcej niż jeden kwadrat w kryterium oceny „Termin realizacji” Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie od  61 do 100 dni od dnia podpisania umowy, a w kryterium oceny otrzyma 0 pkt.

  1. Zamawiający udzieli zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych) oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów.
  2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
  3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
  4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
  5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

VII. Termin i sposób składania ofert

  1. Oferty w formie skanu wypełnionego i podpisanego Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego należy przesłać na adres e-mail:

poczta@komarow.pl w terminie do dnia 11 sierpnia 2021 r. do godz. 10:00

  1. Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
  2. Ofertę składa osoba uprawniona do składania wiążących oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zamówienia w formie wskazanej w ust. 1.

VIII. Sposób obliczenia ceny

  1. W formularzu oferty Wykonawca określi cenę za wykonanie całego zamówienia zgodnie z kosztorysem ofertowym UWAGA w ramach kosztorysu ofertowego należy również przyjąć pozycję obejmującą dostawę wraz z montażem koszy na śmieci oraz pozycję obejmującą dostawę wraz z montażem stojaków na rowery
  2. Wartość cenową należy wpisać w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony w oparciu o przedmiar robót i podpisany przez Wykonawcę. UWAGA w ramach kosztorysu ofertowego należy również przyjąć pozycję obejmującą dostawę wraz z montażem koszy na śmieci oraz pozycję obejmującą dostawę wraz z montażem stojaków na rowery
  5. Cena łączna wynika ze sporządzonego kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony w oparciu o przedmiar robót metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych, wydanymi przez Stowarzyszenie Kosztorysantów Budowlanych. Każda pozycja kosztorysu powinna zawierać cenę jednostkową z narzutami.
  6. Na stronie tytułowej kosztorysu należy podać wielkość stawki robocizny kosztorysowej i narzuty (bez kosztów zakupu, które należy uwzględnić w cenie materiałów).
  7. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
  8. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach podstawowych.
  9. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień

dotyczących postępowania są:

Marek Kraczek, Wojciech Łoś; e-mail: poczta@komarow.pl, tel. 84 638 86 50,

  1. Istotne postanowienia umowne

Istotne postanowienia zamówienia oraz sposób i warunki płatności określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.

  1. Warunki zmiany umowy

Warunki zmian w umowie określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.

XII.

Informacja o przewidywanych opcjach.

Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji oraz udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót.

XIII. Inne informacje o zamówieniu

  1. Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
  2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania przesłanych dokumentów.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie, czyli bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, w szczególności:

  • ewidentny błąd gramatyczny,
  • mylną pisownię wyrazów,
  • niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części,
  • ewidentny błąd rzeczowy,
  • rozbieżność pomiędzy ceną wpisaną liczbą i słownie;
  • oczywiste omyłki rachunkowe (omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach), z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Gminy Komarów-Osada do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
  3. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  4. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona.

XIV. Załączniki

1) Opis przedmiotu zamówienia;

2) Wzór formularza oferty;

3) Dokumentacja projektowa;

4) Wzór umowy

5) Przedmiar robót;

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marek Kraczekdodano do BIP dnia 27-07-2021 11:03:30